Kontorsstädning

Omdömen

Väldigt bra bemötande. Glada, trevliga, tillmötesgående och väldigt lösningsorienterade. Top team har hjälpt oss med städning av våra lokaler. De anpassade sig efter våra tider vilket jag uppskattar mycket. Trevligt och härlig personal.

Nina K


Vi tycker de städar mycket bra. Vi är nöjda

Ann-margreth J


Har endast anlitat företaget för en släktings räkning för över ett år sedan. Hade ingen anledning att klaga.

Ingrid E


Anlitade top team för hemstäd och det har fungerat förträffligt. Rekommenderar dom varmt och kommer säkert anlita dom igen i framtiden.

Mikael J


Löser mina problem utan några bekymmer! Top betyg!

Annica H


Nöjda kunder

Vi stödjer

Kontorsstädning

Vanliga frågor om kontorsstädning

 

Hur lång tid behövs för att städa ett kontor?

Allt beror på planlösningen och mängden möbler, men en uppskattning är att det tar ca 1,5 timme att städa ca 100 kvm. På riktigt stora objekt räknar man med en avverkning på 400 m2/tim.

 

Hur ofta rekommenderas städning?

På ett lite mindre kontor kan det räcka med städning 1 gång per vecka, men det beror helt på era önskemål samt hur mycket personal och besökare som rör sig på kontoret.

 

Hur gör man med tillträde till kontoret?

Då städningen sker utanför er arbetstid, kvitterar vi vanligtvis ut en nyckel/passerkort som vår personal får tillgång till. Nycklar och passerkort förvaras säkert inlåsta i ett särskilt nyckelskåp.

 

Vad händer om något blir förstört medan ni städar?

Det mesta som kan ske under ett städpass täcks av er företagsförsäkring, i det fallet betalar vi naturligtvis självrisken. Top Team Serviceentreprenad AB har även en företagsförsäkring hos Trygg-Hansa på upp till 10 miljoner kronor, som täcker skador där inte er försäkring gäller.

 

Hur funkar det med städmaterial, utrustning och maskiner?

Städmaterial såsom kem, mikrodukar och annan nödvändig städutrustning, för den dagliga städningen, tillhandahåller vi. Finns behovet av en större maskin, s.k. kombimaskin, och en sådan redan finns på plats, så använder vi oss av den. Om en kombimaskin inte finns på plats och måste leasas eller hyras in till objektet, så tar vi med det i beräkningen när vi offererar kunden.

Hygienmaterial såsom toalettpapper, pappershanddukar, tvål, sanitetspåsar, handsprit etc. ingår vanligtvis inte i kostnaden för städningen. Vi kan åta oss att köpa in nämnda produkter, då mot särskild faktura.

 

Kan vi vara på kontoret medan ni städar?

Naturligtvis så kan ni vara på kontoret under städningen, det är nästan bara en fördel om ni är på plats så vi kan ha direktkontakt med er under städningen.

Vill du veta mer?

Följ oss på Facebook

Mobilanpassad webbsida av Jaddla